Regulamin

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem witryny oraz sprzedającym jest MEBLE W.Mikoda NIP: 973-058-79-27,ul. Makowa 14, 66-008 Świdnica.

  2. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę za pośrednictwem serwisu  www.raumplus.zgora.pl.

  3. Do złożenia zamówienia przez stronę, www.raumplus.zgora.pl konieczne jest założenie konta w serwisie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po złożeniu zamówienia Kupujący dostaje wiadomość e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia oraz prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości.

  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    - w tym samym dniu lub następnym po dniu wolnym - po wpłynięciu środków na rachunek bankowy,
    - w chwili autoryzacji karty - w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową,
    - w chwili przydzielenia kredytu - w przypadku zamówień dokonywanych w systemie ratalnym.
  5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT lub paragon wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego produkty są gotowe do wysyłki.

  6. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Kupujący może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub przez e-mail pod adresem sklep@coremeble.pl. Kupujący nie może anulować zamówienia, które zostało już skierowane do realizacji.

  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

  8. Koszty dostawy są zróżnicowane od formy płatności czy też wartości zamówienia. Dostawa zamówienia odbywa się w wybrany przez Kupującego sposób określany podczas zamówienia.

  9. Każdy produkt ma określoną przybliżoną dostępność i czas realizacji zamówienia. Czas ten jest uzależniony od miejsca magazynu, w którym towar się znajduje lub od dostępności produktu u dostawcy.

  10. Przesyłki dostarcza:
    - firma kurierska TNT - czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy. MEBLE W.Mikoda odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika. Koszt przesyłki podany jest na każdej karcie towaru. Kurierzy mają obowiązek wnieść przesyłkę po schodach o wadze do 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia cięższych paczek i w takich wypadkach należy zorganizować pomoc.
    - firma MEBLE W.Mikoda  dysponuje transportem własnym. Dostawę można zamówić podczas rozmowy z konsultantami, równocześnie ustalając jej koszt. Gwarantujemy szybki i bezpieczny dowóz towaru, bezpośrednio pod wskazany adres. 
    Przesyłki są dostarczane wyłącznie na terytorium Polski.
  11. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się z MEBLE W.Mikoda Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę oraz spisania protokołu niezgodności.
    Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru i z ta chwilą przechodzą na niego wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.
  12. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Kupujący, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.

  13. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za składane zamówienia:
    - przedpłatą na rachunek bankowy sklepu, 
    - kartą kredytową: należność pobierana jest w chwili wystawienia faktury, 
    - w systemie ratalnym

  14. Zamówiony towar można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem ul.Makowa 14 Świdnica lub magazyn Zielona Góra. Warunkiem odbioru jest uprzednie złożenie zamówienia i umówienie się z pracownikiem na termin odbioru. Kupujący kwitując odbiór towaru, potwierdza jego zgodność z zamówieniem.

  15. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki przyczyny wysyłając pismo o odstąpieniu od umowy. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. W przeciwnym przypadku MEBLE W.Mikoda potrąca 30% wartości towaru na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych. Zwracany produkt należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. W przypadku zwrotu towaru, Kupujący płaci za jego transport zarówno do Kupującego jak i z powrotem wg pełnych stawek transportowych ponoszonych przez MEBLE W.Mikoda Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.). MEBLE W.Mikoda zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów towarów odebranych osobiście w siedzibie firmy lub sklepie stacjonarnym.

  16. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku "O zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym" Kupujący ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy towar. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt na adres siedziby sklepu.

  17. Dostępność towarów w sklepie jest uzależniona od rodzaju asortymentu (towary będące na magazynie, towary zamawiane od producenta lub innego dostawcy w związku z zamówieniem klienta). W sytuacji, gdy z uwagi na niedostępność towaru u producenta lub innego dostawcy termin realizacji zamówienia przedłuża się ponad wskazany na stronie, sklep zastrzega sobie prawo ustalenia z Kupującym nowego terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.

  18. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  19. Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej.

  20. Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów jest opinia serwisu danej marki, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu.

  21. Zawartość internetowego sklepu (tj. produkty wraz z cenami) nie stanowi oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

  22. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

  23. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu MEBLE W.Mikoda jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie opisanych szczegółowo na stronie sklepu.

  24. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę MEBLE W.Mikoda danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz.U.N 133 poz. 883.

  25. Firma MEBLE W.Mikoda zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w treści regulaminu jak również wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie opisanych szczegółowo na stronie sklepu.

  26. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy będzie sąd właściwy według siedziby, bądź miejsca zamieszkania każdorazowego pozwanego.



§2 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. W związku z charakterem działalności Sklepu Internetowego, jego dużym zasięgiem i specyfiką, umożliwiającą szybki kontakt z największymi dostawcami towaru, producentami, hurtowniami, dystrybutorami w kraju i za granicą jesteśmy w stanie pokryć zapotrzebowanie naszych klientów w zakresie terminu realizacji i dostępności produktów w większości wypadków.

  2. Ciągła zmienność stanów magazynowych oraz specyfika działania systemu wstępnej rezerwacji, oraz realizacji zamówień sprawiają, że odpowiadanie na indywidualne zapytania o dostępność produktów jest utrudnione. Informacja taka ulega często szybkiej dezaktualizacji.

  3. Najszybszym sposobem sprawdzenia dostępności produktu jest złożenie zamówienia w naszym sklepie.

  4. Po potwierdzeniu zamówienie, otrzymacie Państwo informację na temat bieżącej dostępności zamówionego towaru oraz terminu realizacji zamówienia. Zamówienie jest realizowane po poinformowaniu zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową o przyjęciu zamówienia. Termin realizacji zamówienia przeważnie wynosi 24h do 48h od momentu zaksięgowania wpłaty lub akceptacji i podpisaniu umowy kredytowej na zamówiony towar.

  5. Termin ten może ulec zmianie w zależności o bieżących rezerwacji towarów na magazynie oraz na stokach magazynowych naszych dostawców i zostanie określony przez handlowca. Towary zamówione do godziny 13 i będące na stanie wysyłane są jeszcze tego samego dnia do klienta.

  6. Termin realizacji zamówienia = czas dostawy towaru do sklepu + czas przygotowania towaru do wysyłki.

  7. Zamówienia realizowane są od 24 do 48h w szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu o czym zostaną Państwo poinformowani przez konsultanta

  8. Wysłanie zamówionego towaru kurierem jest jednoznaczne z jego realizacją a dostawa towaru do klienta określa rozliczenie transakcji z klientem.

  9. Sklep nie ma wpływu na termin dostaw przez firmy kurierskie. Z założenia określa się dla paczek do 30 kg termin ten nie powinien przekroczyć 24h dla paczek gabarytowych i o wadze powyżej 30kg czas dostaw powinien wynosić od 24h i przeważnie do 48h. Cennik umieszczony w sklepie internetowym nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa, a jedynie odzwierciedleniem oferty producenta na dany produkt, dlatego też, nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku.